company profile cover

AMAX, s.r.o.

V oblasti telemarketingu máme dlouholeté zkušenosti. Jsme na trhu již dvacátým rokem a v roce 2011 jsme založili pobočku v Hodoníně. Při spolupráci s našimi zaměstnanci dbáme na férové vztahy a dobré pracovní podmínky. AMAX je jedničkou v oblasti telemarketingu již 21 let. Patříme do exkluzivní skupiny českých firem, které získaly certifikát AAA nejvyšší hodnocení důvěryhodnosti. Jsme dynamická a stabilní společnost - přidejte se k nám.

Jak se nám daří?
2003

Rok založení

2011

Založení pobočky v Hodoníně

120

Zaměstnanců

Proč k nám?

Jak pracujeme?
Kanceláře v centru Brna a Hodonína
Kanceláře v centru Brna a Hodonína

Naše kanceláře najdete v samém centru Brna a Hodonína s perfektní dostupností i pro dojíždějící zaměstnance. Kanceláře jsou klimatizované a moderně zařízené. Zaměstnanci mají k dispozici odpočinkovou místnost, šipky, fotbálek i ping pong.

Rádi se bavíme
Rádi se bavíme

Firma pořádá různé firemní akce, procházky za kulturou, sportovní aktivity i firemní snídaně.

Benefity

Dovolená v Bulharsku nebo na Pálavě

Stravenky

Multisportka

Sick days

Příspěvek na telefon

Příspěvek na dopravu

Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

Relaxační místnost

Volá pracovní doba (4-8 hodinové směny)

Jak to u nás vypadá?

Fotografie

Video

Koho hledáme?

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Do 2 týdnů dostanete odpověď

O této společnosti díky našim systémům víme, že od ní nejméně 80 % kandidátů dostane odpověď velmi rychle, tj. do 2 týdnů.
Zobrazit volná místa

S kým budete pracovat?

Martin – foto

Martin

Supervizor

Ve firmě jsem začínal jako operátor a postupně jsem se vypracoval na Vedoucího týmu.

Nela – foto

Nela

Telefonní operátor

Díky mojí práci jsem se zdokonalila v komunikaci. Vyhovuje mi flexibilní pracovní doba formou dřívějších odchodů. Dostala jsem všeobecný rozhled a spoustu fajn kolegů.

Lucie – foto

Lucie

Personalistka

V Amaxu jsem začínala jako operátorka, pokračovala jako recepční a zakotvila na personálním oddělení. Líbí se mi, že firma dává svým zaměstnancům možnost růst.

Průběh výběrového řízení
1
Dáš nám o sobě vědět

Nejdříve nám zašleš životopis.

2
Ozve se Ti naše asistentka

Naše asistentka Ti zavolá a domluví se s Tebou na termínu pohovoru.

3
Dostavíš se na termín pohovoru

Podle instrukcí se dostavíš na termín pohovoru buďto na Brněnskou nebo Hodonínskou pobočku.

4
Popovídáš si s námi

Na pohovoru si s naší personalistkou předáte potřebné informace.

5
Dozvíš se výsledek pohovoru

Co nejdříve Ti dáme vědět výsledek pohovoru.

Kde nás najdete?

Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme
Zobrazit volná místa